Klantenservice

Retourneren / Retourbeleid

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, mits dit betaald is, gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd! 

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@osyvonne.nl . Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op info@osyvonne.nl We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Levertijd en verzending 

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. De standaard levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Levertijd van gepersonaliseerde producten is 2 tot 4 werkdagen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina's staat een indicatie van de voorraden. Mochten om wat voor reden dan ook deze voorraad niet kloppen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzending

 Al onze producten worden verzonden met DHL. Op de dag van verzending ontvangt u een track & trace nummer voor het volgen van je pakket.
De bezorgkosten naar een Nederlands adres zijn voor een brievenbuspakket € 3,95 en pakketpost € 5,95

Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 50,00.

Alle vermelde kosten zijn incl. 21% BTW.

Wij verzenden alleen pakketten binnen Nederland

Levering verloopt via Dhl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Het is ook mogelijk om de producten in overleg bij ons af te halen.
Wens je de producten af te halen? Neem dan contact met ons op info@osyvonne.nl

 

Klachten en schademeldingen

Schademeldingen

Wij besteden veel zorg aan het goed verpakken, zodat deze tijdens transport niet beschadigd raken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan dient dit binnen 24 uur na ontvangst van het gemeld te worden. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@osyvonne.nl  Meldingen na 24 uur kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Voor een correcte afhandeling van de schademelding hebben wij het volgende nodig:

  • Bestelnummer
  • Foto van het verzendlabel
  • Foto van de beschadigde verpakking
  • Foto van beschadigd product

Wij beoordelen binnen 5 werkdagen of de schademelding terecht is. Hiervan wordt je dan direct van op de hoogte gesteld. 

 

Wij vinden het heel vervelend als onze producten beschadigd raken tijdens uitpakken of montage, maar helaas kunnen wij deze schade niet vergoeden. Graag jouw begrip hiervoor.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@osyvonne.nl

Wij beantwoorden altijd binnen twee werkdagen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."